zaterdag 19 november 2011

Wat ben je nu weer aan het maken??????

Ondertussen zijn de reutjes naar een goed nieuw thuis en blijft het teefje nog even hier, ze wordt 8 dec. opgehaald.

In de tussentijd heb ik niet stil gezeten hoor, allerlei garens zijn er door mijn handen gekomen.
Een aantal sjaals gemaakt voor de komende winter en ook nog wat knuffels.



Al een hele tijd geleden werd ik helemaal verliefd op deze lamp van Suz.

Nieuw kosten de lampen 40 euro, even snuffelen op marktplaats en....2 lampen voor 25 euro.


Papier was zo gevonden maar die stansen zijn in NL niet aan te komen. Gelukkig een adres gevonden in UK die het naar NL verzond.



Heeeeeel veel geknipte rondjes en stansjes later....


Wordt dit het resultaat. Ik moet er nog veel maken maar als je de lamp aan doet is het al een gezellig gezicht.

Ik ga weer verder met knutselen.

Oeps, bijna vergeten. Voor een keer vind de hele familie het een leuk project, dit is namelijk wel eens anders (smaken verschillen).

Fijne dag en tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. WOW...looking good
    You are right there a real fun project to play with..l went on to make garlands to go with the light as well
    I must finish the second one soon
    Hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke projecten heb je gemaakt en ben je aan bezig... Ik ben héél benieuwd hoe de lamp wordt... Véél leuker dan een kant en klare lamp te kopen toch!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Saskia,

    Dat Ramon van de week op school heeft verteld wat hij heeft, was voor mij het startsein dat ik er ook over mag praten "buiten de deur". Heleboel mensen weten het wel... maar snappen het eigenlijk niet, en zeggen rustig "Ik merk niets aan Ramon".

    Ik merk aan mezelf, hoe meer ik weet... hoe beter ik het bij Ramon herken... en dat maakt het voor hem gemakkelijker en dus ook voor ons als gezin of voor hem op school/bijbaantje.

    Ja het vreet energie... het zwaarste vind ik... dat het er altijd is 24/7. Het gaat niet weg. Je bent onbewust toch altijd mee bezig om het reilen en zeilen in huis met nog twee andere dametjes goed te laten verlopen. Zodat iedereen zich lekker voelt en dat is af en toe wel tenen lopen.

    Fijn weekend, Collie

    BeantwoordenVerwijderen